fbpx

Volební kampaně

Většina lidí má volební kampaň spojenou s billboardy a masivní reklamou, kterou  známe zejména během voleb do Poslanecké sněmovny. Úspěch předvolební kampaně ale tkví v něčem jiném než v počtu pověšených plakátů.

Pokud chcete vyhrát, musíte začít zevrubnou analýzou nejenom vlastních potřeb, ale i konkurentů a hlavně cílových skupin. Na začátku by si každý kandidát (nebo kandidáti) měl uvědomit, ke komu chce mluvit a od koho chce získat hlasy. A stejně rychle by měl zapomenout na to, že by mohl oslovit všechny voliče

Chápeme, že slogan: Jsme nejlepší! zní slibně, ale věřte nám, že není. Voliči jej slyšeli už tolikrát. Po dvou desítkách let, co se věnujeme této oblasti, se můžeme považovat na experty ve vyvracení mýtů a pověr kolem kampaní. Pamatujeme si, jak a co zabralo na voliče, máme zkušenosti a máme kreativní tým, který má spoustu zajímavých nápadů.

Když víte, komu můžete nabídnout svůj program, dokážete určit i vhodnou taktiku. Vybrat si, zda potřebujete velké množství reklamních ploch, nebo spíš komunikovat na sociálních sítích, rozhodnout se, zda budete důraz klást na budování mediálního obrazu a bavit se s novináři, nebo zda půjdete v rámci kontaktní kampaně přímo za svými voliči.

Dobrá volební kampaň se opírá o data o voličích, nikoliv o pocity jednotlivých kandidátů. Každý žije v nějaké sociální bublině, všichni hovoříme jazykem svého “kmene”, ale často bývá přijímač naladěn na jinou frekvenci, než je náš vysílač. Úspěšný kandidát ví, co po něm volič chce, a proto umí vybrat správnou taktiku. A to mu pomůže zjistit například, jaká reklama je efektivní (což může ve výsledku ušetřit nemalé finanční prostředky). 

Kvalitní kampaň vás ochrání od kroků, jejichž výtěžnost je mizivá. V profesionální kampani se vám nestane, že v závěru cílené kampaně nainvestujete velké množství peněz do plošného oslovení, např. formou letáků do schránek, které většina lidí ani nedonese domů.  

Co potřebujete vědět?

Jak vést úspěšnou kampaň.
Jak definovat cílovou skupinu.
Jak sestavit program.
Proč je důležitý rozpočet kampaně.
Jak zvolit správné formy a kanály komunikace.
Jak a kdy začít s kampaní.
Co vše je pro úspěšnou kampaň potřeba.
Jaké formy reklamy se vyplatí.
Jak si sestavit dobrý tým.
Jak se neztratit v nápadech všech, co vám chtějí pomoci, a udržet dobrý směr kampaně, aby to mělo smysl.
Výhody kandidátky nezávislých kandidátů, politické strany či hnutí.
Pravidla a lhůty pro kandidaturu.

S vaší kampaní vám pomůžeme. Napište nám. A spusťte domino efekt

Jak na volby? Informace, povinnosti, zákony.

Volební kampaně Covid

Volební kampaň covidová

Jsou věci které byly v těchto volbách jinak. A nemyslím tím jen Covid, který ovlivnil téma volebních kampaní a přispěl…

Nejdelší volby v historii

Volby v České republice jsou unikátní tím, že volíme dva dny. To není v Evropě obvyklé, teď se ale možná…
fundraising; financování politické kampaně

Jak na financování politické kampaně?

Pravidla financování politických kampaní jsou v České republice dána zákonem. Nad financováním bdí speciální úřad (www.udhpsh.cz), který ke každým volbám…

Novinky

Reference

Máme… Pracujeme v oboru už téměř dvacet let. Dělali jsme na celostátních, regionálních i lokálních kampaních.

Články o kampaních

Už víte, jak na to? Kontaktujte nás. A spusťte domino efekt

Jak vyhrát volby?

Dobrá kampaň funguje jako domino. Jedna kostička předá impuls té další a roztáčí se spirála, která se nesmí zastavit. V době, kdy potřebujete získat hlasy voličů a vyhrát volby, se vám nesmí stát, že se řetěz zastaví. Naopak. 

Volby a kampaně

S vaší kampaní vám pomůžeme. Napište nám. A spusťte domino efekt