Jaroslav Poláček
Sdílejte
Napsal: Jaroslav Poláček
Dočteno? Pošlete to dál.


V médiích se objevila spekulace ohledně nové Strany rozpočtové odpovědnosti. Tak jsme prověřili, zda by AI dokázala navrhnout nové logo, protože by SRO mohla být první strana s marketingovou podporou umělé inteligence. :-)
-
Klesající křivka dluhů vypadá nepatřičně. Takže prosperita? -
Ten lev má být dvouocasý, ale jinak nuda. Aaž na tu korunu. -
Prý to jsou písmena SRO. ale spíš to připomíná něco jiného. -
Národní kapající kohoutek veřejných financí. Pěkně nabobtnal. Dal by se i rozpohybovat. -
Držet a nepustit. Každý bitcoin dobrý. -
A dvakrát otočit každou penny. -
Končíme prasátkem. Motiv na první dobrou, ale chtěli byste v logu prasátko? -
Není u toho S něco navíc? -
Prý zelená odkazuje k rozpočtové odpovědnosti. Fakt?
Pokus ukázal, že si evidentně ještě chvíli ty grafiky musíme platit.
Celá sbírka je pokusem pro pobavení, kdyby tomu náhodou někdo chtěl dávat jakýkoliv význam.
Jaroslav Poláček
STAY IN THE LOOP
Funguje to takhle: Vy nám dáte email. My Vám napíšeme, až vyjde další článek.
Názor? Komentář? Nebo jste tu našli chybu? Napište.
1. Kdo má právo volit do zastupitelstva obce? 2. Kdo může být zvolen do zastupitelstva obce? 3. Jaké jsou překážky výkonu volebního práva? 4. Jak se vytváří volební okrsky a obvody? 5. Jaké existují druhy volebních stran a jak se podává kandidátní listina? 6. Jak se hlasuje a co se děje s hlasovacími lístky? 7. Jak se zjišťují výsledky voleb a co se stane, když se objeví chyby nebo nesrovnalosti?
Zvažujete kandidovat do voleb? Pak Vás čeká spousta výzev, které jste ze začátku možná vůbec nečekali. Proto jsme sepsali praktické desatero, se kterým by měl každý kandidát počítat, když do víru kampaně vstupuje.
Parlament projednává návrh zákona o volebních kampaních, který přináší mimo jiné nový přestupek týkající se lží. Server Podnikatel.cz se na nás obrátil s pěti dotazy ohledně tohoto zákona, článek na tomto serveru vyšel 3. února 2025.
Tady je výčet nástrojů, které už dnes používáme ve volebních kampaních. Žádná omáčka, prostě seznam toho, co umíme a děláme. Smysl takového počínání je však prostý - dosáhnout větší konverze od osloveného voliče po voliče volícího. A v tom se zdá AI a automatizace jako výzva.