PRodukujeme

Sdílejte

Napsal: PRodukujeme

Dočteno? Pošlete to dál.

Kampaně se teprve rozjíždí

Petr Lesenský, Founder & Owner LESENSKY.CZ, říká, že se kampaně pomalu rozbíhají, i když zatím spíš podprahově – billboardy, kontaktní akce, náznaky témat. Zaujalo jej například, jak brzy začalo ANO s vizuální přítomností, i když forma i obsah zatím působí jako recyklát starší komunikace. Naopak Piráti a STAN zatím komunikují spíše opatrně a lokálně. Uskupení SPOLU, potažmo ODS, se začínalo rozjíždět, teď se ale zaměřují logicky na krizovou komunikaci, popisuje.

Jaroslav Poláček, zakladatel agentury PRodukujeme a volební manažer, zaznamenal start kampaní koalice SPOLU, Motoristů nebo Pirátů, ale vybaví si maximálně prezentaci startu kampaně SPOLU a roadshow s premiérem Fialou. Jinak nic, co by se výrazně propsalo. Jak jsme psali k začátku kampaně SPOLU, podle Anny Shavit, odborné asistentky z Fakulty sociálních věd Univerzity Karlovy, tato kampaň začala energicky, což podporuje i její vizuální styl. Určitě je dobré načasování a uvidíme, jak bude kampaň intenzivní. Co je zajímavé, že poměrně dlouho už kampaň běží na sociálních sítích, kde se primárně cílí na mladší voličské skupiny, dodala.

Start kampaně je jen pokus získat mediální prostor. Kampaň dnes není jen o tom přesvědčit, je to o tom přežít krizi v přímém přenosu, zatímco vás celá země sleduje, zdůrazňuje Jaroslav Poláček a přiznává, že se zaujetím sleduje také nové politické projekty, které se snaží probít přes pětiprocentní hranici. Z výzkumů je totiž zřejmé, že zde jsou statisíce voličů, kteří dnes nevidí žádnou možnost volby, doplňuje.

STAY IN THE LOOP

Funguje to takhle: Vy nám dáte email. My Vám napíšeme, až vyjde další článek.

Názor? Komentář? Nebo jste tu našli chybu? Napište.

Podobné články