Podle Ricarda Amarala, vedoucího marketingu společnosti Puma Middle East to je pocit. „Nejlepší kampaně neprodávají jen produkt – prodávají pocit. Využívají
Snižte počet povinně vyplňovaných polí na první straně formuláře. Proč? Uživatel bude mít pocit, že už začal a první část
Kontaktní kampaň je forma politické kampaně, při které dochází k přímému osobnímu kontaktu mezi kandidátem (nebo jeho týmem) a voliči.
Umělá inteligence umožňuje analyzovat velká množství dat, automatizovat komunikaci (např. chatboty), personalizovat sdělení a předvídat chování voličů. Její využití zvyšuje
Politická analýza hodnotí nálady ve společnosti, volební preference, konkurenci a aktuální trendy. Pomáhá rozhodovat o strategii, prioritizovat témata a přizpůsobit
Plánování kampaně zahrnuje časovou osu, rozpočet, role týmu, jednotlivé fáze (např. sběr podpisů, start kampaně, volební den) a krizové scénáře.
Marketingová strategie definuje, jak bude kandidát nebo strana komunikovat svou hodnotu, vizi a cíle. Zahrnuje výzkum cílové skupiny, volbu kanálů,
Jaký je rozdíl? Politická kampaň může probíhat dlouhodobě a zahrnuje i nevolební období – slouží k budování image, informování veřejnosti
Digitální marketing umožňuje oslovit voliče tam, kde tráví čas – na sociálních sítích, v e-mailech nebo na webu. Je levnější