Michal Pilař
Sdílejte
Napsal: Michal Pilař
Dočteno? Pošlete to dál.


Jak moc se změnila politická scéna, jak se změnily politické kampaně a kolik mají společného čeští politici s těmi zahraničními. Jak hodně se změní témata ve společnosti, než dojde k volbám. A jak se promění Evropská unie po celosvětové pandemii. Úspěch bude měřen na schopnosti interpretovat úspěchy či neúspěchy během epidemie. Jaroslava Poláčka se ptal profesor Martin Kovář na Rádiu Z. Celý rozhovor si můžete poslechnout zde.
STAY IN THE LOOP
Funguje to takhle: Vy nám dáte email. My Vám napíšeme, až vyjde další článek.
Názor? Komentář? Nebo jste tu našli chybu? Napište.
Chtěli jsme posvítit na financování kampaní, ale Meta a Google raději zhasnuli. 💡 Peníze jsou jako voda. Cestu si najdou. Obávám se, že jsme chtěli čistší stůl, ale jen jsme zametli špínu pod koberec. Čtěte, proč regulace paradoxně vytvořila šedou zónu a co teď zbývá kandidátům. 🌵
Od 10. října 2025 platí nová nařízení EU pro politickou reklamu (TTPA). Google a Meta zakázaly kampaně v EU. Český zákon č. 234/2025 Sb. vstoupí v plné účinnosti od 1. ledna 2026. Praktický průvodce pro zadavatele - co musíte označit, jak sbírat data, kde ještě můžete inzerovat a jak se vyhnout nemalým pokutám.
Studie Evropské vysílací unie: 81 procent odpovědí obsahuje chyby. Ne drobné překlepy. Faktické bludy. Gemini dokonce popírá realitu — astronauti neuvízli ve vesmíru, tvrdí Google. Jen si plete realit
Québec vydal kodex pro používání AI v politických kampaních. Dva profesoři, čtyři pravidla, dvě strany podepsaly. Experiment s etikou uprostřed voleb.

