Michal Pilař
Sdílejte
Napsal: Michal Pilař
Dočteno? Pošlete to dál.


Grafický designer Oleg Slepcoff dal veřejnosti zdarma svou sbírku plakátů ke Covidu 19, kterými může poděkovat našim zdravotníkům a upozornit na to, že epidemie u nás vrcholí. “Karanténa a všechna opatření jsou hrozně dlouhá, otupují nás a unavují. Dávám svoji práci, všech 20 plakátů, k dispozici, abychom si připomněli, že tu Covid pořád je a vysiluje naše zdravotníky,” říká Slepcoff, který je autorem mnoha filmových plakátů (Zahradnictví, Líbánky, Modré stíny, …), knih nebo kampaní mj. i pro Amnesty International.
Zde naleznete v tiskové kvalitě zdarma ke stažení celou sbírku 19 plakátů a jednoho speciálního s poděkováním všem zdravotníkům.
Mezi plakáty, které ukazují, do jakých všech oblastí Covid 19 zasáhl, je také motiv “Stay home”, který jeho tvůrce nabídl Svazu měst a obcí, Sdružení místních samospráv, aby jeho vylepením mohl každý starosta zdůraznit, jak je důležité šíření nemoci zastavit. Plakáty poskytl také Dopravnímu podniku hl. města Prahy, Svazu obchodu a cestovního ruchu a České poště, protože právě tyto organizace by je mohli využít. Kolekce obsahuje grafiky, které neotřele, inteligentně a často hravě provazují epidemii s naším ”covid životem”.
“Mnohde nejsou žádná volná lůžka na jednotkách intenzivní péče, personál nemocnic je po roce boje s covidem už naprosto vyčerpaný. Všem se nám přitom hrozně chce mezi lidi. Plakáty říkají, že tu Covid stále je a boj stále trvá. Stačí je vytisknout a vylepit,” říká o nápadu Jaroslav Poláček z agentury PRodukujeme, který se chce obrátit na lidi, kteří se zapojili do kampaně Stydím se. Data je možné využít i na další nosiče, jako jsou trička nebo reklamní předměty.
“Je to špičková práce jednoho z našich nejlepších designérů, má nápad a hlavně funguje – tyhle plakáty nepřehlédnete. Věřím, že ten děkovací motiv bude nejvíce stahovaný a že ho uvidím někde na ulici,” dodal Poláček, který k plakátům připravil návod, jak zajistit vyplakátovaní v dané obci.
Agentura PRodukujeme také rozeslala dvě desítky plakátů do nemocnic v Ústeckém kraji. “Je to to nejmenší, co můžu udělat pro lidi v mém kraji, kteří na všech těch codid odděleních pracují, sdílí utrpení pacientů a starají se. Prostě poděkovat a říci, že jejich práce má obrovský smysl,” vysvětluje Poláček.
STAY IN THE LOOP
Funguje to takhle: Vy nám dáte email. My Vám napíšeme, až vyjde další článek.
Názor? Komentář? Nebo jste tu našli chybu? Napište.
Na konci března zahájila koalice Spolu volební kampaň a v rámci ní zvolila výrazné barvy v čele se zelenou a meruňkovou. Co na to odborníci?
Psal se rok 2006. Pár týdnů před volbami média zaplavily dramatické titulky: „Lidovci by se do Sněmovny nedostali!“ Nastal mazec.
O politické kampani se má mluvit. Reklama musí překvapit a zaujmout. Tento text je sám o sobě důkazem toho, že prvního cíle se koalici SPOLU (složené ze stran ODS, TOP 09 a KDU-ČSL) podařilo dosáhnout. Ale zas tak jednoduché to není.
1. Co jsou komunální volby a kdo má právo volit? 2. Kdo může být zvolen do zastupitelstva obce? 3. Jaké jsou překážky výkonu volebního práva? 4. Jak se vytváří volební okrsky a obvody? 5. Jaké existují druhy volebních stran a jak se podává kandidátní listina? 6. Jak se hlasuje a co se děje s hlasovacími lístky? 7. Jak se zjišťují výsledky voleb a co se stane, když se objeví chyby nebo nesrovnalosti?