Aktuální článek

  • Od 4,2 min read

    Komunální volby jsou pro nás volbou nejbližší. Rozhoduje se v nich o tom, jak bude vypadat každodenní život v naší obci, našem městě nebo městské části. Pokud chcete být u toho a ovlivnit rozvoj svého sousedství, musíte kandidovat jako tzv. volební strana.

    Tento článek vám přehledně vysvětlí, co to volební strana je, jaké existují typy, jaké mají náležitosti a jak krok za krokem sestavit kandidátku a dostat se do voleb.

    Kategorie: Jak na volbyViews: 0

Jak na volby – nejčtenější návody, rady…

Jak na volby – návody, rady…

Načítám…

Příběhy voleb

Postřehy z těch nejzajímavějších okamžiků ve volebních kampaních v posledních dvou desetiletích.

Příběhy voleb

Postřehy z těch nejzajímavějších okamžiků ve volebních kampaních v posledních dvou desetiletích.

  • Kampaň má smysl, když osloví správné lidi ve správný čas. Teď je to spíš plýtvání energií na publikum, které ještě ani nepřišlo do sálu.

Napsali o nás nebo my s nimi

Rozhovory, analýzy a citace PRodukujeme v médiích

SPOLU do evropských voleb? Jednoznačně. Značka se musí budovat konzistentně.

Měl by podle politického marketéra Jaroslava Poláčka jít projekt SPOLU do evropských voleb společně? „Mě jako voliče by to hrozně bavilo, ty polemiky mezi Luďkem Niedermayerem a Sašou Vondrou, kteří si vyměňují názory na různých serverech. Ty polemiky jsou zároveň ale hrozně chytře vyargumentované a patří do politické diskuze. Myslím, že pokud mám někde nějakou značku, tak v půlce trasy vysvětlovat, že ta značka není a že to jsou třeba tři svébytné strany, to z hlediska komunikace považuji za komplikaci,“ říká politický marketér Jaroslav Poláček, který byl hostem Interview Martina Kováře.

Podcast Kapitola

Spor o výklad pandemie. Právě takové bude podle volebního analytika Jaroslava Poláčka dominantní téma podzimních parlamentních voleb. Bude to tak nehledě na to, co dnes o schopnostech vládních politiků ukazují přeplněné nemocnice a hřbitovy.

Napsali o nás nebo my s nimi

Rozhovory, analýzy a citace PRodukujeme v médiích