Připravujeme a vedeme volební kampaně. Staráme se o to, aby naši klienti zbytečně neztráceli čas ani peníze. Máme zkušenosti. Připravovali jsme velké volební celostátní kampaně, které jste viděli i Vy. Po těch letech v oboru můžeme říct, že už vážně nezapomínáme na nic podstatného. Naše strategie a taktiky vyhrávají.
Napište nám nebo zavolejte. Vaše cesta k profesionální kampani začíná právě zde.
Víte, že jsme vyPRodukovali knížku „Volby v kapse“, kterou si můžete objednat bez poštovného právě zde?
„ Ke knížce se budu vracet a určitě s ní budu pracovat. Upřímně, nečekal jsem něco takhle praktického, ale je jasné, že jsem právě něco takového potřeboval. Jenom jsem o tom nevěděl. Děkuji.“
Michal Prokop
Volební kampaň pro Vás můžeme připravit na klíč nebo Vám poskytneme základní konzultaci, po které se rozhodnete, co potřebujete.
Dobrá a úspěšná kampaň Vás ochrání od kroků, které jsou drahé a zároveň zbytečné. V profesionální kampani se Vám nestane, že nainvestujete velké množství peněz do zbytečné komunikace, protože víte nejen, jaké informace jsou ve finále zásadní, ale i jak je doručit.
Žádné propocené tričko, gól se počítá!
Po dvou desítkách let se můžeme považovat za experty nejen v tvorbě kampaní, ale i vyvracení mýtů a pověr kolem nich. Pamatujeme si, jak a co zabralo na voliče, máme zkušenosti a máme kreativní tým, který má spoustu zajímavých nápadů.
Reference
Naše kampaň funguje – přečtete si příběhy kampaní od našich klientů – zastupitelů, starostů nebo senátorů, kterým jsme vedli kampaně.
Jak na volební kampaň
Víme, že kampaň potřebuje domino efekt, který je o správném nastavení a načasování.
Většina lidí má volební kampaň spojenou s billboardy a předraženou reklamou, kterou známe zejména z voleb do Poslanecké sněmovny. Úspěch předvolební kampaně ale tkví v něčem jiném než v počtu pověšených plakátů.
Chcete vyhrát? Začněte zevrubnou analýzou nejenom svých potřeb, ale i konkurentů a hlavně voličů – cílových skupin. Na začátku si každý kandidát (nebo kandidáti) musí uvědomit, ke komu chce mluvit a od koho chce získat hlasy. A stejně rychle zapomeňte na to, že oslovíte všechny voliče.
Slogan „Jsme nejlepší!“ zní sice lákavě, ale ve skutečnosti není.
Voliči takové sliby slyšeli už tolikrát, že jim neuvěří. Když víte, komu nabídnout svůj program, dokážete určit i vhodnou taktiku. Vyberte si ty správné komunikační kanály pro svá sdělení. Rozhodněte, zda potřebujete velké množství reklamních ploch, nebo spíš komunikovat na sociálních sítích. Nebo zda půjdete v rámci kontaktní kampaně přímo za svými voliči.
Dobrá volební kampaň se opírá o data o voličích, nikoliv o pocity. Každý žije v nějaké sociální bublině, všichni hovoříme jazykem svého “kmene”, ale často bývá přijímač naladěn na jinou frekvenci, než je náš vysílač. Úspěšný kandidát ví, co po něm volič chce, a proto umí vybrat správnou taktiku. A to mu pomůže zjistit například, jaká reklama je efektivní (což může ve výsledku ušetřit nemalé finanční prostředky).
Desatero témat a otázek pro úspěšnou kampaň
- Jak a kdy začít s kampaní?
- Jak definovat cílovou skupinu?
- Jak sestavit program?
- Proč je důležitý rozpočet kampaně?
- Jak zvolit správné formy a kanály komunikace?
- Jaké formy reklamy se vyplatí?
- Jak si sestavit dobrý tým?
- Jak se neztratit v nápadech všech, co vám chtějí pomoci, a udržet dobrý směr kampaně, aby to mělo smysl?
- Výhody kandidátky nezávislých kandidátů, politické strany či hnutí.
- Pravidla a lhůty pro kandidaturu.
S Vaší kampaní Vám pomůžeme. Napište nám. Spusťte domino efekt.
Jak na volby? Informace, povinnosti, zákony.
Články o volbách a volebních kampaních
- Lákavá politická nahotaJsou období, kdy politici (ale nejen oni) přemýšlejí nad tím, čím zaujmou. Tohle nebezpečné chování nabývá na intenzitě zejména, když se blíží volby. Občas někoho v týmu prostě napadne, … Pokračovat ve čtení
- Knížecí rady pro KDU-ČSLKDU-ČSL ve světle klesajících preferencí vede zásadní debatu o své budoucnosti. Jako bývalý šéf analytického oddělení této strany jsem neodolal a dovolím si pár poznámek, které obvykle moudře vyprávím … Pokračovat ve čtení
- AI: logo SROV médiích se objevila spekulace ohledně nové Strany rozpočtové odpovědnosti. Tak jsme prověřili, zda by AI dokázala navrhnout nové logo, protože by SRO mohla být první strana s marketingovou … Pokračovat ve čtení
- Hlas pro změnu: Jak nový zákon změní volební kampaněPotřebujeme nový zákon o volebních kampaních Potřebujeme. Volebních zákonů máme hromadu a v každém je kampaň řešena trochu jinak. Ďábel se obvykle skrývá v detailu, takže odstranit všechny ty … Pokračovat ve čtení
- Miroslav Kalousek, půl milionu hlasůMiroslav Kalousek kontinuálně oslovuje asi půl milionu hlasů. V bitvě proti populistům je potřebujeme. Málokdo to přiznává, ale všechna témata, které dnes řešíme (až na korupční skandály) jsou spojená … Pokračovat ve čtení
Reference
Máme… Pracujeme v oboru už téměř dvacet let. Dělali jsme na celostátních, regionálních i lokálních kampaních.