fbpx

Volební kampaně

Připravujeme a vedeme volební kampaně. Staráme se o to, aby naši klienti zbytečně neztráceli čas ani peníze. Máme zkušenosti. Připravovali jsme velké volební celostátní kampaně, které jste viděli i Vy. Po těch letech v oboru můžeme říct, že už vážně nezapomínáme na nic podstatného. Naše strategie a taktiky vyhrávají.

Napište nám nebo zavolejte. Vaše cesta k profesionální kampani začíná právě zde.


Víte, že jsme vyPRodukovali knížku „Volby v kapse“, kterou si můžete objednat bez poštovného právě zde?

Ke knížce se budu vracet a určitě s ní budu pracovat. Upřímně, nečekal jsem něco takhle praktického, ale je jasné, že jsem právě něco takového potřeboval. Jenom jsem o tom nevěděl. Děkuji.“
Michal Prokop


Volební kampaň
Dobrá kampaň funguje jako domino. Jedna kostička předá impuls té další a roztáčí se spirála, která se nesmí zastavit. V době, kdy potřebujete získat hlasy voličů a vyhrát volby, se Vám nesmí stát, že se řetěz zastaví. Naopak. 

Volební kampaň pro Vás můžeme připravit na klíč nebo Vám poskytneme základní konzultaci, po které se rozhodnete, co potřebujete.

Dobrá a úspěšná kampaň Vás ochrání od kroků, které jsou drahé a zároveň zbytečné. V profesionální kampani se Vám nestane, že nainvestujete velké množství peněz do zbytečné komunikace, protože víte nejen, jaké informace jsou ve finále zásadní, ale i jak je doručit.

Žádné propocené tričko, gól se počítá!

Po dvou desítkách let se můžeme považovat za experty nejen v tvorbě kampaní, ale i vyvracení mýtů a pověr kolem nich. Pamatujeme si, jak a co zabralo na voliče, máme zkušenosti a máme kreativní tým, který má spoustu zajímavých nápadů.

Reference

Naše kampaň funguje – přečtete si příběhy kampaní od našich klientů – zastupitelů, starostů nebo senátorů, kterým jsme vedli kampaně.

Volební kampaně

Jak na volební kampaň

Víme, že kampaň potřebuje domino efekt, který je o správném nastavení a načasování.

Většina lidí má volební kampaň spojenou s billboardy a předraženou reklamou, kterou známe zejména z voleb do Poslanecké sněmovny. Úspěch předvolební kampaně ale tkví v něčem jiném než v počtu pověšených plakátů.

Chcete vyhrát? Začněte zevrubnou analýzou nejenom svých potřeb, ale i konkurentů a hlavně voličů – cílových skupin. Na začátku si každý kandidát (nebo kandidáti) musí uvědomit, ke komu chce mluvit a od koho chce získat hlasy. A stejně rychle zapomeňte na to, že oslovíte všechny voliče. 

Slogan „Jsme nejlepší!“ zní sice lákavě, ale ve skutečnosti není.

Voliči takové sliby slyšeli už tolikrát, že jim neuvěří. Když víte, komu nabídnout svůj program, dokážete určit i vhodnou taktiku. Vyberte si ty správné komunikační kanály pro svá sdělení. Rozhodněte, zda potřebujete velké množství reklamních ploch, nebo spíš komunikovat na sociálních sítích. Nebo zda půjdete v rámci kontaktní kampaně přímo za svými voliči.

Dobrá volební kampaň se opírá o data o voličích, nikoliv o pocity. Každý žije v nějaké sociální bublině, všichni hovoříme jazykem svého “kmene”, ale často bývá přijímač naladěn na jinou frekvenci, než je náš vysílač. Úspěšný kandidát ví, co po něm volič chce, a proto umí vybrat správnou taktiku. A to mu pomůže zjistit například, jaká reklama je efektivní (což může ve výsledku ušetřit nemalé finanční prostředky). 

Desatero témat a otázek pro úspěšnou kampaň

  1. Jak a kdy začít s kampaní?
  2. Jak definovat cílovou skupinu?
  3. Jak sestavit program?
  4. Proč je důležitý rozpočet kampaně?
  5. Jak zvolit správné formy a kanály komunikace?
  6. Jaké formy reklamy se vyplatí?
  7. Jak si sestavit dobrý tým?
  8. Jak se neztratit v nápadech všech, co vám chtějí pomoci, a udržet dobrý směr kampaně, aby to mělo smysl?
  9. Výhody kandidátky nezávislých kandidátů, politické strany či hnutí.
  10. Pravidla a lhůty pro kandidaturu.

Kvalitní kampaň Vás ochrání od kroků, jejichž výtěžnost je mizivá. V profesionální kampani se Vám nestane, že v závěru cílené kampaně nainvestujete velké množství peněz do plošného oslovení, např. formou letáků do schránek, které většina lidí ani nedonese domů.  

S Vaší kampaní Vám pomůžeme. Napište nám. Spusťte domino efekt.

Jak na volby? Informace, povinnosti, zákony.

Deník volebního manažera

Stříháme metr. Napadlo mě to ráno ve sprše. Do voleb je asi měsíc. Vrcholí tzv. produkční fáze, což znamená, že…

Lákavá politická nahota

Jsou období, kdy politici (ale nejen oni) přemýšlejí nad tím, čím zaujmou. Tohle nebezpečné chování nabývá na intenzitě zejména, když…

Jak na volby do Senátu

Uvažujete-li o kandidatuře ve volbách do Senátu v roce 2024, máte nejvyšší čas začít s přípravou. Že je téměř dva roky předem…

Články o volbách a volebních kampaních

  • Kampaň bez voleb
    Kampaň má smysl, když osloví správné lidi ve správný čas. Teď je to spíš plýtvání energií na publikum, které ještě ani nepřišlo do sálu.
  • Pět využití AI ve volebních kampaních
    Tady je výčet nástrojů, které už dnes používáme ve volebních kampaních. Žádná omáčka, prostě seznam toho, co umíme a děláme. Smysl takového počínání je však prostý – dosáhnout větší konverze od osloveného voliče po voliče volícího. A v tom se zdá AI a automatizace jako výzva.
  • PRodukujeme: První agentura v České republice nabízí voličům AI pro asistenci s programem
    PRodukujeme je průkopníkem v použití AI v českých volebních kampaních. Nasazení chatbota Claude 3.5 pomáhá voličům s dotazy ohledně programů a kandidátů. Sledujeme trendy a přinášíme inovativní řešení.
  • Deník volebního manažera
    Stříháme metr. Napadlo mě to ráno ve sprše. Do voleb je asi měsíc. Vrcholí tzv. produkční fáze, což znamená, že teď vše opravdu jede naplno. Období krátkých nocí, drnčících…
    Read more
  • Co na nás chystá vláda v kampaních?
    Dobrá zpráva je, že (dá-li parlament) budeme mít zákon o kampaních. Je v něm ale jedna zrada.

Reference

Máme… Pracujeme v oboru už téměř dvacet let. Dělali jsme na celostátních, regionálních i lokálních kampaních.

Už víte, jak na to? Kontaktujte nás. A spusťte domino efekt

Volby a kampaně

S Vaší kampaní Vám pomůžeme. Napište nám. A spusťte domino efekt

Views: 260