Připravujeme a vedeme volební kampaně. Staráme se o to, aby naši klienti zbytečně neztráceli čas ani peníze. Máme zkušenosti. Připravovali jsme velké volební celostátní kampaně, které jste viděli i Vy. Po těch letech v oboru můžeme říct, že už vážně nezapomínáme na nic podstatného. Naše strategie a taktiky vyhrávají.
Napište nám nebo zavolejte. Vaše cesta k profesionální kampani začíná právě zde.
Víte, že jsme vyPRodukovali knížku „Volby v kapse“, kterou si můžete objednat bez poštovného právě zde?

Volební kampaň pro Vás můžeme připravit na klíč nebo Vám poskytneme základní konzultaci, po které se rozhodnete, co potřebujete.
Dobrá a úspěšná kampaň Vás ochrání od kroků, které jsou drahé a zároveň zbytečné. V profesionální kampani se Vám nestane, že nainvestujete velké množství peněz do zbytečné komunikace, protože víte nejen, jaké informace jsou ve finále zásadní, ale i jak je doručit.
Žádné propocené tričko, gól se počítá!
Po dvou desítkách let se můžeme považovat za experty nejen v tvorbě kampaní, ale i vyvracení mýtů a pověr kolem nich. Pamatujeme si, jak a co zabralo na voliče, máme zkušenosti a máme kreativní tým, který má spoustu zajímavých nápadů.
Reference
Naše kampaň funguje – přečtete si příběhy kampaní od našich klientů – zastupitelů, starostů nebo senátorů, kterým jsme vedli kampaně.

Jak na volební kampaň
Víme, že kampaň potřebuje domino efekt, který je o správném nastavení a načasování.
Většina lidí má volební kampaň spojenou s billboardy a předraženou reklamou, kterou známe zejména z voleb do Poslanecké sněmovny. Úspěch předvolební kampaně ale tkví v něčem jiném než v počtu pověšených plakátů.
Chcete vyhrát? Začněte zevrubnou analýzou nejenom svých potřeb, ale i konkurentů a hlavně voličů – cílových skupin. Na začátku si každý kandidát (nebo kandidáti) musí uvědomit, ke komu chce mluvit a od koho chce získat hlasy. A stejně rychle zapomeňte na to, že oslovíte všechny voliče.
Slogan „Jsme nejlepší!“ zní sice lákavě, ale ve skutečnosti není.
Voliči takové sliby slyšeli už tolikrát, že jim neuvěří. Když víte, komu nabídnout svůj program, dokážete určit i vhodnou taktiku. Vyberte si ty správné komunikační kanály pro svá sdělení. Rozhodněte, zda potřebujete velké množství reklamních ploch, nebo spíš komunikovat na sociálních sítích. Nebo zda půjdete v rámci kontaktní kampaně přímo za svými voliči.
Dobrá volební kampaň se opírá o data o voličích, nikoliv o pocity. Každý žije v nějaké sociální bublině, všichni hovoříme jazykem svého “kmene”, ale často bývá přijímač naladěn na jinou frekvenci, než je náš vysílač. Úspěšný kandidát ví, co po něm volič chce, a proto umí vybrat správnou taktiku. A to mu pomůže zjistit například, jaká reklama je efektivní (což může ve výsledku ušetřit nemalé finanční prostředky).
Desatero témat a otázek pro úspěšnou kampaň
- Jak a kdy začít s kampaní?
- Jak definovat cílovou skupinu?
- Jak sestavit program?
- Proč je důležitý rozpočet kampaně?
- Jak zvolit správné formy a kanály komunikace?
- Jaké formy reklamy se vyplatí?
- Jak si sestavit dobrý tým?
- Jak se neztratit v nápadech všech, co vám chtějí pomoci, a udržet dobrý směr kampaně, aby to mělo smysl?
- Výhody kandidátky nezávislých kandidátů, politické strany či hnutí.
- Pravidla a lhůty pro kandidaturu.
Kvalitní kampaň Vás ochrání od kroků, jejichž výtěžnost je mizivá. V profesionální kampani se Vám nestane, že v závěru cílené kampaně nainvestujete velké množství peněz do plošného oslovení, např. formou letáků do schránek, které většina lidí ani nedonese domů.
S Vaší kampaní Vám pomůžeme. Napište nám. Spusťte domino efekt.
Jak na volby? Informace, povinnosti, zákony.
Články o volbách a volebních kampaních
- Jak na volby do SenátuUvažujete-li o kandidatuře do Senátu v roce 2024, máte nejvyšší čas začít s přípravou. Že je téměř dva roky předem brzo? Vůbec ne. Dva současní senátoři, kterým funkční období vyprší právě … Pokračovat ve čtení
- Desatero budoucího kandidátaAť už zvažujete kandidaturu v přední linii komunálních, krajských či dokonce parlamentních voleb nebo budete bojovat sám za sebe v senátní či prezidentské kampani, čeká Vás spousta výzev, které … Pokračovat ve čtení
- Financování – Nerudová za dva, ostatní ještě hůřBabiš u soudu, máme o kandidáta méně, Nerudová ztrácí nervy, u piva vedeme debaty o televizích debatách, vyšly další tři výzkumy a Bašta posiluje. To všechno jste už četli. … Pokračovat ve čtení
- Volební spoty – pohrobky doby před internetemVíte, že už vysílají předvolební spoty? Dnes už nebudí ani zájem novinářů. I když povinné články shrnující obsah videí vyšly, veřejný prostor moc nezasáhly. Není se čemu divit, spoty jsou … Pokračovat ve čtení
- Co chystá Babiš před 2. kolem. A pak.Nekonfliktní Andrej Babiš, který neútočí na protikandidáty? Tato stylizace vydrží lídrovi ANO v prezidentské kampani do 2. kola, odhaduje někdejší volební manažer TOP 09 a přední politický marketér Jaroslav … Pokračovat ve čtení
Reference
Máme… Pracujeme v oboru už téměř dvacet let. Dělali jsme na celostátních, regionálních i lokálních kampaních.
Už víte, jak na to? Kontaktujte nás. A spusťte domino efekt
Volby a kampaně
Oslavy 17. listopadu. Tradičně den plný setkání.
S předsedou Karlem Schwarzenbergem a primátorem Tomášem Hudečkem. V Knihovně Václava Havla jsem měl tu čest vést několik debat. Televizní debata o komunálních volbách. Těžko na cvičišti, lehko na bojišti. A tam napravo jsou toalety. 🙂 Centrála německé CDU má tvar lodi. S kolegy, kamarády za zkušenostmi jiných. S primátorem hlavního města v Michnově paláci. V roli panského kočího. Cesta Teslou za Vizí 2030. Toho pána vedle mě stejně znáte. Zahájení volební kampaně do Poslanecké sněmovny. Programová konference v Praze.