Zhlédnutí: 3
Připravujeme a vedeme volební kampaně. Staráme se o to, aby naši klienti zbytečně neztráceli čas ani peníze. Máme zkušenosti. Připravovali jsme velké volební celostátní kampaně, které jste viděli i Vy. Po těch letech v oboru můžeme říct, že už vážně nezapomínáme na nic podstatného. Naše strategie a taktiky vyhrávají.
Napište nám nebo zavolejte. Vaše cesta k profesionální kampani začíná právě zde.
Víte, že jsme vyPRodukovali knížku “Volby v kapse”, kterou si můžete objednat bez poštovného právě zde?
“ Ke knížce se budu vracet a určitě s ní budu pracovat. Upřímně, nečekal jsem něco takhle praktického, ale je jasné, že jsem právě něco takového potřeboval. Jenom jsem o tom nevěděl. Děkuji.”
Michal Prokop

Volební kampaň pro Vás můžeme připravit na klíč nebo Vám poskytneme základní konzultaci, po které se rozhodnete, co potřebujete.
Dobrá a úspěšná kampaň Vás ochrání od kroků, které jsou drahé a zároveň zbytečné. V profesionální kampani se Vám nestane, že nainvestujete velké množství peněz do zbytečné komunikace, protože víte nejen, jaké informace jsou ve finále zásadní, ale i jak je doručit.
Žádné propocené tričko, gól se počítá!
Po dvou desítkách let se můžeme považovat za experty nejen v tvorbě kampaní, ale i vyvracení mýtů a pověr kolem nich. Pamatujeme si, jak a co zabralo na voliče, máme zkušenosti a máme kreativní tým, který má spoustu zajímavých nápadů.
Reference
Naše kampaň funguje – přečtete si příběhy kampaní od našich klientů – zastupitelů, starostů nebo senátorů, kterým jsme vedli kampaně.

Jak na volební kampaň
Víme, že kampaň potřebuje domino efekt, který je o správném nastavení a načasování.
Většina lidí má volební kampaň spojenou s billboardy a předraženou reklamou, kterou známe zejména z voleb do Poslanecké sněmovny. Úspěch předvolební kampaně ale tkví v něčem jiném než v počtu pověšených plakátů.
Chcete vyhrát? Začněte zevrubnou analýzou nejenom svých potřeb, ale i konkurentů a hlavně voličů – cílových skupin. Na začátku si každý kandidát (nebo kandidáti) musí uvědomit, ke komu chce mluvit a od koho chce získat hlasy. A stejně rychle zapomeňte na to, že oslovíte všechny voliče.
Slogan “Jsme nejlepší!” zní sice lákavě, ale ve skutečnosti není.
Voliči takové sliby slyšeli už tolikrát, že jim neuvěří. Když víte, komu nabídnout svůj program, dokážete určit i vhodnou taktiku. Vyberte si ty správné komunikační kanály pro svá sdělení. Rozhodněte, zda potřebujete velké množství reklamních ploch, nebo spíš komunikovat na sociálních sítích. Nebo zda půjdete v rámci kontaktní kampaně přímo za svými voliči.
Dobrá volební kampaň se opírá o data o voličích, nikoliv o pocity. Každý žije v nějaké sociální bublině, všichni hovoříme jazykem svého “kmene”, ale často bývá přijímač naladěn na jinou frekvenci, než je náš vysílač. Úspěšný kandidát ví, co po něm volič chce, a proto umí vybrat správnou taktiku. A to mu pomůže zjistit například, jaká reklama je efektivní (což může ve výsledku ušetřit nemalé finanční prostředky).
Desatero témat a otázek pro úspěšnou kampaň
- Jak a kdy začít s kampaní?
- Jak definovat cílovou skupinu?
- Jak sestavit program?
- Proč je důležitý rozpočet kampaně?
- Jak zvolit správné formy a kanály komunikace?
- Jaké formy reklamy se vyplatí?
- Jak si sestavit dobrý tým?
- Jak se neztratit v nápadech všech, co vám chtějí pomoci, a udržet dobrý směr kampaně, aby to mělo smysl?
- Výhody kandidátky nezávislých kandidátů, politické strany či hnutí.
- Pravidla a lhůty pro kandidaturu.
Kvalitní kampaň Vás ochrání od kroků, jejichž výtěžnost je mizivá. V profesionální kampani se Vám nestane, že v závěru cílené kampaně nainvestujete velké množství peněz do plošného oslovení, např. formou letáků do schránek, které většina lidí ani nedonese domů.
S Vaší kampaní Vám pomůžeme. Napište nám. Spusťte domino efekt.
Jak na volby? Informace, povinnosti, zákony.
Články o volbách a volebních kampaních
- Na tyhle věci nezkoušejte zapínat Facebookovou reklamuFacebookovou reklamu pouštím od doby, kdy se ještě všechno zapínalo na dosahy, takže se zcela neskromně považuju za starýho mazáka. A přesto mne dokáže Meta, velmi často nemile, překvapit. … Pokračovat ve čtení
- Volební kampaně: Když AI říká “Hlasuj pro mě!”Transparentnost nebo omezení? Google a jeho krok k označení AI v kampaních Google bude chtít označit reklamy, které obsahují syntetický obsah, jinými slovy, pokud je píše, kreslí či jinak … Pokračovat ve čtení
- První volby v roce 24: Rozhodne strategie a volební účastO nejbližších volbách (do EP) rozhodne volební účast a to, mezi kým si bude volič vybírat. Středopravý volič, který nepovažuje EU za sprosté slovo, musí žasnout, jak tu zraje … Pokračovat ve čtení
- AI ve volebních kampaníchBude to dřív než řeknete "volby". Masivní nasazení umělé inteligence v další kampani pro volby do Poslanecké sněmovny (v roce 2025) už nic nezabrání. První celostátní použití nás čeká … Pokračovat ve čtení
- Premiér Babiš by byl neschopný i jako prezidentJak jsme podruhé vstoupili do stejné řeky, aneb kampaň pro Neschopnost zabíjí, vol. 2 O aktivitě spolku Neschopnost zabíjí před sněmovními volbami jsme tu už psali. Kluci, kteří za … Pokračovat ve čtení
Reference
Máme… Pracujeme v oboru už téměř dvacet let. Dělali jsme na celostátních, regionálních i lokálních kampaních.
Už víte, jak na to? Kontaktujte nás. A spusťte domino efekt
Volby a kampaně
Oslavy 17. listopadu. Tradičně den plný setkání.
S předsedou Karlem Schwarzenbergem a primátorem Tomášem Hudečkem. V Knihovně Václava Havla jsem měl tu čest vést několik debat. Televizní debata o komunálních volbách. Těžko na cvičišti, lehko na bojišti. A tam napravo jsou toalety. 🙂 Centrála německé CDU má tvar lodi. S kolegy, kamarády za zkušenostmi jiných. S primátorem hlavního města v Michnově paláci. V roli panského kočího. Cesta Teslou za Vizí 2030. Toho pána vedle mě stejně znáte. Zahájení volební kampaně do Poslanecké sněmovny. Programová konference v Praze.