Zahrnuje využití online platforem (sociální sítě, PPC, e-maily) k šíření volebního sdělení a získávání podpory.
Krizová komunikace pomáhá zmírnit dopad negativních událostí. Zahrnuje rychlou reakci, jasná sdělení a obnovu důvěry.
Jde o analýzu voličského chování podle geografických oblastí – například podle krajů, obcí, městských částí nebo volebních okrsků. Zohledňuje rozdíly v
Zahrnuje vyhodnocení efektivity sdělení, dosahu kampaně, zapojení publika a zpětné vazby od voličů.
Volební strategie určuje cíle, cílové skupiny, klíčová sdělení a způsoby jejich dosažení během kampaně.
Politická komunikace zahrnuje způsoby, jak politici a strany komunikují se svými voliči – prostřednictvím médií, sociálních sítí, kampaní a debat.
Klíčem k úspěchu je kombinace dobré strategie, kvalitní politické komunikace, analýzy dat a důvěryhodného kandidáta s jasným sdělením. Potřebujete s
Podle zákona končí předvolební kampaň 48 hodin před začátkem voleb. V této době platí zákaz volební agitace – tzv. volební
Předvolební kampaň je soubor komunikačních, organizačních a marketingových aktivit, které mají za cíl získat podporu voličů před volbami.