Kontaktní kampaň je forma politické kampaně, při které dochází k přímému osobnímu kontaktu mezi kandidátem (nebo jeho týmem) a voliči.
Umělá inteligence umožňuje analyzovat velká množství dat, automatizovat komunikaci (např. chatboty), personalizovat sdělení a předvídat chování voličů. Její využití zvyšuje
Politická analýza hodnotí nálady ve společnosti, volební preference, konkurenci a aktuální trendy. Pomáhá rozhodovat o strategii, prioritizovat témata a přizpůsobit
Plánování kampaně zahrnuje časovou osu, rozpočet, role týmu, jednotlivé fáze (např. sběr podpisů, start kampaně, volební den) a krizové scénáře.
Marketingová strategie definuje, jak bude kandidát nebo strana komunikovat svou hodnotu, vizi a cíle. Zahrnuje výzkum cílové skupiny, volbu kanálů,
Jaký je rozdíl? Politická kampaň může probíhat dlouhodobě a zahrnuje i nevolební období – slouží k budování image, informování veřejnosti
Digitální marketing umožňuje oslovit voliče tam, kde tráví čas – na sociálních sítích, v e-mailech nebo na webu. Je levnější
Analýza dat poskytuje vhled do chování voličů, identifikuje klíčové segmenty a umožňuje přesnější cílení kampaně. Pomáhá optimalizovat rozpočet a zvyšuje
Volební reklama slouží k šíření klíčových sdělení kandidáta nebo strany. Můžete ji vidět online (např. sociální sítě, bannery) i offline