KAMPANĚ & KOMUNIKACE
Co nás odlišuje?
Osobní přístup
„V PRodukujeme věříme, že úspěch politiky spočívá v osobním přístupu a naslouchání. Mám rád práci s lidmi, kteří vědí, co chtějí, a jsem tu, abych je vedl krok za krokem.“ Jaroslav Poláček, zakladatel a volební manažer.
Flexibilita a efektivita
Zatímco velké agentury cílí na masový trh, my se zaměřujeme na komunální politiky a nezávislé kandidáty, kteří hledají individuální řešení a přímou podporu. Jsme flexibilní a přizpůsobujeme se Vašim požadavkům.
Přístup a služby
Umíme zajistit komplexní služby pro realizaci kampaní pod jednou střechou. A když se láme chleba, jsme tam, kde máme být – na vaší straně.
Naše služby
Staráme se. Našim klientům poskytujeme služby, díky kterým zbytečně neztrácí svůj čas, ani peníze.
Každý klient má své specifické potřeby. Proto nabízíme přesně cílená řešení:
Proč my?
Připravovali jsme celostátní volební kampaně, které jste viděli i Vy. Po těch letech můžeme říct, že už vážně nezapomínáme na nic podstatného. Víme, že každá kampaň potřebuje domino efekt, který je o správném nastavení a načasování.
Ostatně za nás mohou mluvit naše reference.
Naše kampaně a reference
Děkujeme za skvělou spolupráci a gratulujeme všem úspěšným kandidátům, pro které jsme mohli připravovat kampaně.
Naše Hnutí za levnější vodu v Protivíně jsme založili 4 měsíce před komunálními volbami. Díky Produkujeme s.r.o. jsme skončili na krásném 2. místě se ziskem 25,5% hlasů voličů. Jsou to opravdu profíci na komunikaci a směřování volební kampaně.
Aktuálně
Příběhy voleb
Nothing Found
ENSURING YOUR SYSTEMS ARE OPTIMAL
Dobrá kampaň funguje jako domino. Jedna kostička předá impuls té další a roztáčí se spirála, která se nesmí zastavit. V době, kdy potřebujete získat hlasy voličů a vyhrát volby, se Vám nesmí stát, že se řetěz zastaví. Naopak.
Kdo vyhraje volby?
Naše zkušenost s poměrným volebním systémem vede k tomu, že si velká část lidí myslí, že sami ve volbách nic nezmění. Že jeden hlas z
Zločiny kampaní aneb proč vznikají bizáry
Ve videích lezou z popelnice, zpívají rádoby popové popěvky, neuvědomují si dvojsmysly, které píší na plakáty nebo je naopak hojně používají. Kandidáti pravidelně při komunálních
Klaus ve sluchátku aneb jak ODS zabila telemarketing v kampaních
"Dobrý den, u telefonu Václav Klaus. Omlouvám se, že vstupuji do Vašeho domova…" Psal se rok 2002, volby byly ve znamení souboje ODS a ČSSD.