Specializujeme se na přípravu a vedení volebních kampaní. Staráme se o to, aby naši klienti zbytečně neztráceli čas ani peníze. Máme zkušenosti. Připravovali jsme velké volební celostátní kampaně, které jste viděli i Vy. Po těch letech v oboru můžeme říct, že už vážně nezapomínáme na nic podstatného. Naše strategie a taktiky vyhrávají.
Napište nám nebo zavolejte. Vaše cesta k profesionální kampani začíná právě zde.

Volební kampaň pro Vás můžeme připravit na klíč nebo Vám poskytneme základní konzultaci, po které se rozhodnete, co potřebujete. Kvalitní kampaň Vás ochrání od kroků, které jsou drahé a zároveň zbytečné. V profesionální kampani se Vám nestane, že nainvestujete velké množství peněz do neefektivní komunikace, protože víte nejen, jaké informace jsou ve finále zásadní, ale i jak je doručit.
Po dvou desítkách let se můžeme považovat za experty nejen v tvorbě kampaní, ale i vyvracení mýtů a pověr kolem nich. Pamatujeme si, jak a co zabralo na voliče, máme zkušenosti a máme kreativní tým, který má spoustu zajímavých nápadů.
Reference
Přečtete si příběhy kampaní od našich klientů – zastupitelů, starostů nebo senátorů, kterým jsme vedli kampaně.

Jak na volební kampaň
Víme, že kampaň potřebuje domino efekt, který je o správném nastavení a načasování.
Většina lidí má volební kampaň spojenou s billboardy a masivní reklamou, kterou známe zejména z voleb do Poslanecké sněmovny. Úspěch předvolební kampaně ale tkví v něčem jiném než v počtu pověšených plakátů.
Pokud chcete vyhrát, musíte začít zevrubnou analýzou nejenom vlastních potřeb, ale i konkurentů a hlavně voličů – cílových skupin. Na začátku by si každý kandidát (nebo kandidáti) měl uvědomit, ke komu chce mluvit a od koho chce získat hlasy. A stejně rychle by měl zapomenout na to, že by mohl oslovit všechny voliče.
Slogan „Jsme nejlepší!“ zní sice lákavě, ale ve skutečnosti není.
Voliči takové sliby slyšeli už tolikrát, že jim neuvěří. Když víte, komu nabídnout svůj program, dokážete určit i vhodnou taktiku. Vybrat si ty správné komunikační kanály pro svá sdělení. Umíte rozhodnout, zda potřebujete velké množství reklamních ploch, nebo spíš komunikovat na sociálních sítích. Nebo zda půjdete v rámci kontaktní kampaně přímo za svými voliči.
Dobrá volební kampaň se opírá o data o voličích, nikoliv o pocity. Každý žije v nějaké sociální bublině, všichni hovoříme jazykem svého “kmene”, ale často bývá přijímač naladěn na jinou frekvenci, než je náš vysílač. Úspěšný kandidát ví, co po něm volič chce, a proto umí vybrat správnou taktiku. A to mu pomůže zjistit například, jaká reklama je efektivní (což může ve výsledku ušetřit nemalé finanční prostředky).
Desatero témat a otázek pro úspěšnou kampaň
- Jak a kdy začít s kampaní?
- Jak definovat cílovou skupinu?
- Jak sestavit program?
- Proč je důležitý rozpočet kampaně?
- Jak zvolit správné formy a kanály komunikace?
- Jaké formy reklamy se vyplatí?
- Jak si sestavit dobrý tým?
- Jak se neztratit v nápadech všech, co vám chtějí pomoci, a udržet dobrý směr kampaně, aby to mělo smysl?
- Výhody kandidátky nezávislých kandidátů, politické strany či hnutí.
- Pravidla a lhůty pro kandidaturu.
Kvalitní kampaň Vás ochrání od kroků, jejichž výtěžnost je mizivá. V profesionální kampani se Vám nestane, že v závěru cílené kampaně nainvestujete velké množství peněz do plošného oslovení, např. formou letáků do schránek, které většina lidí ani nedonese domů.
S Vaší kampaní Vám pomůžeme. Napište nám. Spusťte domino efekt.
Jak na volby? Informace, povinnosti, zákony.
Články o volbách a volebních kampaních
- Komunální volby v roce 2022: jak volit?Cože už zase volby? Ano. Letos dvoje. Senátní i komunální. My se ale budeme věnovat v tomhle článku těm komunálním či obecním volbám. Tedy jak zvolit lidi, kteří budou … Pokračovat ve čtení
- Case study: Facebook inzerce pro Neschopnost zabíjíJak říct všem, že premiér je Neschopný Čtrnáct dní do voleb, jedno středeční odpoledne mi zazvonil telefon. Volal mi šéf, že by někdo potřeboval od nás pomoct. Kvůli porušování … Pokračovat ve čtení
- Slavnostní večer – koncept a organizacePro Moravský Krumlov jsme připravili scénář, koncept a program Slavnostního večera k příležitosti návratu Muchovy Slovanské epopeje. Tenhle večer byl pro nás bezpochyby největší zážitek celého roku. Nejen kvůli … Pokračovat ve čtení
- Komunikační strategie pro město LounyV Lounech jsme se chopili úkolu vytvořit pro město komunikační strategii . Město si stanovilo cíle, kterých chce pomocí své komunikační strategie obce dosáhnout. Mezi ně patřilo především: zvýšit … Pokračovat ve čtení
- Téma voleb bude pandemieJak moc se změnila politická scéna, jak se změnily politické kampaně a kolik mají společného čeští politici s těmi zahraničními. Jak hodně se změní témata ve společnosti, než dojde … Pokračovat ve čtení
Reference
Máme… Pracujeme v oboru už téměř dvacet let. Dělali jsme na celostátních, regionálních i lokálních kampaních.
Už víte, jak na to? Kontaktujte nás. A spusťte domino efekt
Volby a kampaně
Oslavy 17. listopadu. Tradičně den plný setkání.
S předsedou Karlem Schwarzenbergem a primátorem Tomášem Hudečkem. V Knihovně Václava Havla jsem měl tu čest vést několik debat. Televizní debata o komunálních volbách. Těžko na cvičišti, lehko na bojišti. A tam napravo jsou toalety. 🙂 Centrála německé CDU má tvar lodi. S kolegy, kamarády za zkušenostmi jiných. S primátorem hlavního města v Michnově paláci. V roli panského kočího. Cesta Teslou za Vizí 2030. Toho pána vedle mě stejně znáte. Zahájení volební kampaně do Poslanecké sněmovny. Programová konference v Praze.