fbpx

Kampaň je jako závod na 400 metrů

Kampaň je jako závod na 400 metrů

20. 1. 2019 Kampaně Stydím se 0
Vyrazíte naplno, druhou stovku nesmíte vypustit, přidáte za půlkou a ve finále do toho dáte všechno. Naše kampaň je víc vidět. A to je dobře. V mailu najdete pár doporučení,  jak to udržíme příští týden, tak to prosím dočtěte. Dokonce nám volal i premiér, jen to nebyl ten skutečný, ale imitátor Petr Jablonský. Dejte si to.
https://www.frekvence1.cz/audio-video?porad=vola-petr-jablonsky&clanek=vola-petr-jablonsky-babis-zjistuje-informace-o-billboardove-kampani

K rozhovoru nás pozvali i na Info.cz, odpovídal jsem ve dvaceti minutách Pavlu Štruncovi. Pár článků vyšlo na serverech a dalšímu miliardáři Soukupovi na TV Barrandov jsme stáli za první zprávu a pět minut vysvětlování, jak moc jsme pomýlení (a já lump). Protože se ten pán dotýkal hodně finančních záležitostí, rád bych Vám všem napsal, že rvní kolo naší kampaně stálo PRodukujeme zhruba 40 000 korun, kterými přispíváme na tisk a na grafiku. Přesně tak, jak jsem v prosinci slíbil. Kdyby se snad někdo z Vašeho okolí ptal. Samozřejmě do této sumy nepočítám své osobní náklady. Hrozně důležité je, že jsme vybrali skoro celou sumu na druhou část kampaně. Přesto nám chybí 15 000 korun, které potřebujeme, abychom rozeběhli vše, co jsme si řekli. Takže, pokud byste o někom věděli, ať nám napíše. Bohužel neumíme efektivně spravovat úplně malé částky. Zní to neskromně, ale sumy do 500 korun odmítáme a směřujeme na jiné organizace, které na to mají systém.Co můžeme udělat tento týden?1. Pokud jste na Facebooku, nastavte si nový rámeček. 2. Nezapomeňte sdílet na své zdi své důvody, proč jste se zapojili a napsat k tomu hashtag #stydímse.3. Znáte někoho, kdo by se chtěl ještě zapojit – nabídněte mu, ať se přihlásí k těmto mailům. Už na to máme otevřený systém. Ten se konečně objevil i na našich stránkách – www.stydimse.cz

Za celý tým PRodukujeme

Jaroslav